Followers†

3.11.11

Summing up to the blogger universe

Antes de nada, mencionar que mi intención es que este blog sirva como fuente de inspiración, ya que pretendo actualizar con fotos, frases... cualquier cosa que me inspire y me transmita algo. Basicamente será un sitio donde guardar todas esas cosas que me inspiren, me alegren el día o simplemente me saquen una pequeña sonrisa. Y a lo mejor consigo sacarosla a vosotros también :)

I must say that my intention is that this blog is used as a source of inspiration, as I will be updating it with pictures, phrases... anything that inspires me and transmits something to me. Basically, it will be a place to keep together all those things that inspire me, bright up my day or just make me smile. And maybe I manage to make you smile too :)

No comments:

Post a Comment